Automobilový marketing stojí hodně peněz. Tedy dokud si na to nenajmete Felixe Hernandeze. Výrobce automobilů Audi s ním spolupracuje už delší dobu a je to spolupráce výhodná. Hernandez s firmou spolupracoval již při focení reklamních snímku modelu Audi R8. Místo náročného fotografování auta za 160 000 dolarů na nebezpečných lokalitách, kde by auto mohlo přijít k úhoně, použil model za 40 dolarů a s focením si patřičně vyhrál.

Nyní dostal za úkol vyfotografovat pro marketingové účely model Q2 v hodnotě 50 000 dolarů. A opět k tomu použil model za 32 dolarů. Výsledky by ale nebyly tak perfektní bez pořádné dávky tvůrčí práce a pečlivosti. Hernandez si dokonce vytvořil malou poušť a vlastní dálnici uprostřed studia.

I přesto, že je Felix mistrem mini-světů, tento projekt byl pro něj velikou výzvou: „Normálně pracuji se zmenšeninami v poměru 1/18, pro Q2 jsem musel pracovat s modelem v poměru 1/43.“, říká. „To je poprvé co jsem pracoval s tak malým modelem.“

K vytvoření silnice musel Felix použít montážní pěnu, LED diody a brusný papír, zatímco písečné duny vznikly ze speciálního jemného prášku smíchaného s vodou. Výsledky jsou ohromující, vypadají naprosto reálně a oklamou miliony očí na celém světě. Postup můžete shlédnout ve videu níže.